wtorek, 5 lipca 2011

Under construction



Życie zatoczyło koło. To co myślałam że straciłam, marzenia, myśli i sny jakie miałam powróciły w swojej nowej dojrzalszej odsłonie.

Już niedługo wracam z nowym blogiem pt. nordyckie zapiski (tytuł roboczy), który chciałabym aby był moim dziennikiem z tego kilkumiesięcznego wyjazdu, jaki jest przede mną, a także mam zamiar trochę się zaktualizować na szarych kartkach.
Ponieważ dopiero dzisiaj czytając nieliczne uratowane z onetu notatki z bloga uświadomiłam sobie, jak bardzo tego mi brakowało.

Moi, moi!

Ps. uświadamiam sobie także jakie to były piękne lata kiedy nie trzeba było wstawać na 8 rano do pracy.

1 komentarz:

emma pisze...

znalazłam Cie!
więc kopiuję odpowiedź tutaj:

Ta strona to Marzycielska Poczta - http://marzycielskapoczta.pl/ na tej stronie są podane adresy do dzieci, wystarczy spisać na kopertę, napisać list czy wysłać kartkę i uśmiech u kogoś po drugiej stronie gwarantowany :) nawet jeśli tylko na chwilę, uważam że to dobra rzecz.

Bardzo miło jest wiedzieć, że są ludzie jak Ty, którzy zaglądają na jakieś blogi, gdzieś coś wyczytają, a potem wcielają ten pomysł również w swoje życie!!
Rovaniemi- czy to przypadkiem nie tam mieszka św Mikołaj???? :))

pozdrawiam! udanej podrózy!