wtorek, 19 stycznia 2010

Ob(SESJA) koncertowa :)

Milczeniem pominę dzisiejszy egzamin z prawa. Wiem jedno - jeszcze do żadnego egzaminu na tej uczelni nie przyłożyłam się tak jak do tego.

Zajmę się przyjemniejszą stroną życia :)

Mam już mniej więcej rozkład koncertowy na pierwsze półrocze :D Mam nadzieję, że jeszcze coś do tego dotrze. Na razie planuję:

-26 lutego - moje trzecie spotkanie z Volbeatem :) Nie tam, żebym za nimi szalała, ale 1.tanio, 2.przyjemnie posłuchać.

Potem trochę wolnego miejsca, które mam nadzieję zostanie wypełnione. Szaleństwo zaczyna się wraz z czerwcem i tu:

-13 czerwca we Wrocku - rosyjska Arkona - klasyka gatunku muzyki pagan metalowej i Masza na scenie - mniam :P

-16 czerwca - Metallica, Slayer, Megadeath, Behemoth, Mastodon i Anthrax na Bemowie. Dziś dowiedziałam się, że prawdopodobnie pójdę :D (i mniejsza ze to zaraz po Wrocku i zaczynaja się egzaminy dyplomowe)

-15-18 lipca - mój trzeci Masters of Rock 2010! Tym razem bez zbędnego bagażu i z nową ekipą! Pozdrowienia dla Janka :)

-30 lipca - 1 sierpnia - Przystanek Woodstock. Dzięki zapewnieniom Marcina o dostępie do prysznicy ;P Z tego co mi wiadomo w tym roku wybiera się tam potężna ekipa znajomych, znajomych znajomych jak również krewnych i znajomych Królika.

-12-14 sierpnia - czeski Brutal Assault - stoi pod największym znakiem zapytania, ale zobaczymy co się da zrobić :D

- drugi weekend września (data niepotwierdzona) - Płock Cover Festival. To jest piękne! Jeszcze nikt nie wie: kiedy i kto zagra a po 4 edycjach jedno jest pewne - Płock ma swój wierny elektorat, który pojawi się i w tym roku.

To będzie świetny koncertowy rok! Zwłaszcza kiedy już za miesiąc wychodzą dwa nowe pagan-folk metalowe albumy: W połowie lutego nowy krążek wypuszcza Eluveitie (19 lutego w UE) a także Finntroll (22 lutego w UE). TBA są także nowe albumy Children of Bodom, Dimmu Borgir, Elvenkinga, Kamelotu, Korpiklaani, KYPCK [czyt.Kursk] - nareszcie!, Primordial, DVD Stormwarriora, Stratovariusa, Tarota, To/Die/For (jak na razie mam pełną dyskografię na półce i z niecierpliwością czekam na nowy krążek) oraz całe mnóstwo innych kapel (które mnie nie tak bardzo obchodzą :P). Jak to mówią stay heavy i spadam pogibać się przy Thousandfold!



Teledysk kręcony w Polskim Skansenie Wsi na opolszczyźnie ;P

Brak komentarzy: